czwartek, 30 kwietnia 2015

II Mistrzostwa Kaszub i Pomorza w szydełkowaniu

II Mistrzostwa Kaszub i Pomorza w szydełkowaniu

W tym roku byłam a było nas 18 kobiet i 2 panów . wszyscy pozytywnie zamotani, Zadanie było proste wykonać element czapki- oczywiście na czas Pani która zajęła I mejsce to jej tempo było imponujące. Czasy które przedstawiam poniżej to czas wyrobienia 1 motka "my boshi". Było super, teraz Tassimo jest w mojej kuchni i serwuje nam pyszne kawy- jak znalazł przy dzierganiu....

 
 
 
 
i my Bohaterowie Szydełka
 
 
 

2 komentarze:

  1. 3 miejsce i jestem pod wrażeniem :) Ciekawe które bym zajęła?
    Do szydełkowania powróciłam na razie na dobre, nie pracuje teraz, bo jestem w ciąży i mam w końcu czas !
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, będę robić małe różowe sukienki :)

    OdpowiedzUsuń